Sollicitatieproject V6

Op woensdagavond 31 januari is het Sollicitatieproject in VWO 6 van start gegaan onder leiding van Elles Deppe.
De eerste 30 eindexamenkandidaten zijn naar aanleiding van hun curriculum vitae in gesprek gegaan met gastsprekers uit de economische, technische, non-profit en technische sector.
De leerlingen hebben ervaren een zakelijk gesprek te voeren over hun studiekeuze en toekomstige carrière. Daarbij werden ook waardevolle inzichten opgedaan.
Tussen de gesprekken door pitchten leerlingen voor de jury, die bestond uit Alain Balistreri, Hubert van Belois en Eveline Bart. Gedurende 1 minuut pitchten leerlingen individueel vol verve over hun kwaliteiten, eigenschappen, ambities en toekomst.
Na afloop hebben we met elkaar de avond gezellig afgesloten met een hapje en drankje.
Op dinsdagavond 6 februari start deel 2 van het project. De overige 44 eindexamenkandidaten zijn dan aan de beurt en gaan in gesprek met andere gastsprekers.
Lijkt het je leuk om te jureren? Je bent van harte welkom! Stuur even een berichtje naar dpe@llr.nl