Op 4 juni hebben we met onze O&O- leerlingen van Havo 2 deelgenomen aan de landelijke finale van de Dronecup in Tilburg. Het was een ontzettend leuke en leerzame ervaring. Elke school had een eigen obstakel ontworpen, waar de dronepiloten doorheen moesten vliegen. De obstakels werden beoordeeld op creativiteit en uitdaging, en daarnaast was er een spannende wedstrijd om de snelste piloot te vinden.
Onze leerling Gyan bereikte de kwartfinale, maar helaas wist hij niet door te dringen tot de finale. Hoewel we niet de prijs voor het beste obstakel hebben gewonnen, vonden we de hele ervaring zeer waardevol en inspirerend. Het evenement bood ons veel nieuwe inzichten en was een geweldige kans voor onze leerlingen om hun vaardigheden en creativiteit te tonen.